lördag, december 24, 2016

Mjuk jul




Kikar in och vill önska er en riktigt mjuk och fin julafton!
Här myser vi vid granen.
Har ätit en sen och lång frukost.


Det fanns några paket under granen som fick öppnas redan.
Resten sparar vi till kvällens firande.


Men först softar vi i soffan.
Tar igen oss efter gårdagens firande med svärföräldrarna, svågern och hans dotter.
En mysig dag och kväll med många skratt och mycket mys.
Stort tack för all god mat och mys<3


Rosor är kanske inte julblomma nummer ett,
men jag tycker de här mjuka bilderna får symbolisera min önskan för dagen.
En mysig och mjuk julafton till er alla<3


Många vackra ljuskällor pryder våra hem.
Kreativiteten flödar och visst är det mysigt med mycket ljus när mörkret tar över.
Men nu har det vänt och vi går ljusare tider till mötes.
En julklapp så fin som någon;)


Men vi avslutar väl med en vit amaryllis,
en klar julfavorit och självklart finns det ett par stycken här hemma:)

Nu vill jag önska er alla en fin, mjuk och vacker julafton<3
Var ni än befinner er, var rädda om er och varandra.
Njut av varandras närvaro.
Plocka fram era tacksamhetstankar.
Välj glädje!


God, mjuk jul till er alla<3

2 kommentarer:

  1. En mjuk jul önskar jag dig! Och en soft fortsättning:)! Röda rosor är som champagne, de passar alltid och vilken otroligt läcker bild!!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du har en mjuk fin jul. Kram Pernilla

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz